Rondgang Oudjaarsdag

Op oudjaarsdag maandag 31 december houden wij onze traditionele rondgang door een gedeelte van Yerseke.
We starten bij het MFC “TE HAERE” om 13.30 uur en gaan dan in optocht naar het KOENCKELMONUMENT op het Kerkplein._MG_8034
Daar worden de kinderen met hun ouders, opa’s, oma’s, broertjes, zusjes en de rest van de familie natuurlijk verwacht en……………..vergeet je koenckelpot niet.
We zullen proberen om 13.45 uur bij het KOENCKELMONUMENT te zijn.
Daar zingen we zoals elk jaar weer de bekende KOENCKELPOTLIEDJES  en daarna krijgen jullie allemaal een lekkere oliebol aangeboden door de bakker op het Kerkplein.

PRIJSVRAAG:

Maar………je krijgt daar_MG_8038 ook een papier en dat neem je mee als de KOENCKELPOT FANFARE weer gaat lopen. Onderweg krijg je opdrachten en daar kun je prachtige prijzen mee winnen. Als we dan tussen 14.30 uur en 14.45 uur aangekomen zijn bij zorgcentrum “MOERZICHT” dan barst het feest pas echt los want dan gaan we eerst samen met jullie allemaal die liedjes nog een keer zingen en dan mogen jullie ook meespelen met de KOENCKELPOT FANFARE zelf en daarna gaan we de prijzen uitreiken en dan geven we een “BRENG EENS EEN ZONNETJES PROGRAMMA” voor alle aanwezigen, zowel voor de bewoners, de aanwonenden, de niet aanwonenden, de belangstellenden en alle andere mensen die de KOENCKELPOT FANFARE een warm hart toe dragen. En reken er maar op dat het een ontzettend, leuk programma is !

13.30 uur start bij MFC “TE HAERE”, MOERPLEIN.

Looproute kerkplein naar "Moerzicht" 2012

Looproute van Kerkplein naar “Moerzicht” 2012

-ERICALAAN
-MAGNOLIALAAN
-ROZENLAAN
-AZALEALAAN –miniconcert van 1 nummer.
-DAHLIALAAN
-PAPAVERLAAN-miniconcert van 1 nummer.
-MARIJKELAAN
-STENGE-miniconcert van 1 nummer.
-PAARDENMARKT
-KERKPLEIN- GROOT KOENCKELPOTCONCERT
-PAARDENMARKT
-STENGE
-MARIJKELAAN
-MARGRIETSTRAAT-miniconcert van 1 nummer.(Dahlialaan)
-ROZENLAAN -BEGONIALAAN-miniconcert van 1 nummer.
-MOERPLEIN-miniconcert van 1 nummer.-Allemaal naar binnen in zorgcentrum “MOERZICHT” om te zingen en eventueel je prijs op te halen.
Trouwens, iedereen heeft prijs dus zorg dat je er bij bent. ( leeftijd: basisschool MET koenckelpot)Op diverse scholen in Yerseke werden voorafgaande aan de rondgang, voor de kerstvakantie, koenckelpotjes gemaakt door een groep uit de KOENCKELPOT FANFARE samen met de allerkleinste kleuters en de scholen.
Tijdens de rondgang kunnen eventuele veranderingen onmiddellijk, à la minuut en direct ingaan zonder correspondentie.

Wij wensen u allemaal namens alle leden van DE EERSTE YERSEKSCHE KOENCKELPOT FANFARE anno 1992 een ontzettend gelukkig, gezond, tevreden, uitgerust,je niet al te druk makend, plezierig, gezellig 2013.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u terecht bij ons secretariaat: 0113-573278.

TOT ZIENS EN ’T ALLERBESTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reacties gesloten.

%d bloggers liken dit: