ANNULERING ACTIVITEITEN

Beste Koenckelpot-aanhangers,

Vanwege het vervelende en nadrukkelijk aanwezige Corona-virus hebben wij enige tijd geleden moeten besluiten om niet wekelijks te gaan oefenen om onderlinge besmetting te voorkomen.

Dit heeft tot gevolg dat we niet in de gelegenheid zijn om goed voor de dag te komen bij de diverse optredens; deze hebben we door de omstandigheden dan ook allemaal moeten annuleren.

Tot onze spijt moeten wij dus meedelen dat wij de komende maanden nergens live te horen en te zien zijn; jammer want we hadden weer een heel leuk programma voor iedereen.

Hopelijk is er binnenkort een vaccin op de markt en krijgen we het virus eronder, zodat we volgend jaar de vrijheid hebben om weer overal te verschijnen !!

Ondanks het feit dat de rondgang en het ‘miniconcert’ op de 31e december in Yerseke in de buitenlucht plaatsvinden, zullen ook deze activiteiten niet doorgaan.

Organiseren we dan helemaal niks ?!?

Misschien bestaat de kans …………… je weet maar nooit !

Reacties gesloten.

%d bloggers liken dit: