Meezingmiddag voor herhaling vatbaar

Zaterdagmiddag 25 mei was het dan zover. Na wekenlang repeteren, pauzeren, gezellig consumeren enz. was het zover en konden we met onze “MEEZINGMIDDAG” voor het voetlicht treden. We traden op onder naam van het “Koenckelkoor”.Meezing Mirrûg 2013-05-25 009

De zaal liep om twee uur al flink vol en toen het half drie was zat het dan ook helemaal vol.
Veel bekende maar ook een groot aantal onbekende gezichten. ( Als die maar allemaal niet om een meezingmiddag gaan vragen voor hun eigen clubje ? ! )
We begonnen “op z’n boers” keurig gekleed en tot in de puntjes verzorgd met Diane die snel het openingswoord deed want we hadden een lang programma en het ging erom om er voor de pauze zoveel mogelijk leuke meezingers in te stoppen.
Na drie kwartier , bijna, aan één stuk zingen van Marina, Paradiso, Tanze mit mir…….,Meezing Mirrûg 2013-05-25 024
Batje Vier was het pauze.

De stemming zat er goed in en alle aanwezigen hadden het goed naar hun zin.

Toen na een snelle pauze, iedereen was nog helemaal niet van een consumptie voorzien in de zaal, gingen wij weer snel verder met het tweede deel van ons meezingprogramma. Het ging steeds beter ! Bij het nummer: ‘Op een mooie Pinksterdag” klonk het waarachtig echt goed !! Ook de muzikale “tussendoortjes”van John vielen letterlijk en figuurlijk goed.
Tegen half vijf kwamen de Canadezen en Amerikanen en Engelsen nog over de vloer en de hele zaal galmde mee met: “We’ll meet again van Vera Lynn ,“The Voice of the Forces”.

Dit was ook gelijk het laatste nummer en het einde van de lang verwachte en geslaagde MEEZINGMIDDAG.

Na nog even wat nagepraat te hebben bleek het wel voor herhaling vatbaar dus volgend jaar kunnen we weer aan de bak en hebben we niet zoveel te repeteren want we hebben nog genoeg nummers over van dit jaar !

Dank aan iedereen, die op welke manier dan ook heeft meegeholpen om deze MEEZINGMIDDAG tot een succes te maken !Meezing Mirrûg 2013-05-25 011

Iedereen een prettige vakantie toegewenst met héél véél zon en gezelligheid en gezondheid !

Reacties gesloten.

%d bloggers liken dit: